Search This Blog

Tuesday, February 16, 2010

dugaan hidup....


ermm.....penat tul la jd diri aku ni..ade je yang xkena...kdg2 rase menyampah pun ade....nape susa sgt nk jumpe org yg btol2 fhm aku? bukannya susa manepun nk fhm aku....kdg2 trase dh mls nk jd single tp bile susa sgt nk jumpe org yg ley fhm aku, mmg aku kena stay jd single...so far, mmg xde sape pun sesuai untuk aku....aku mmg xley accept sesape lg....so, hope xde org yg mengharap ape2 drp aku....aku dh penat nk bercinta then kt blkg aku curang...so better aku single n kalau ak nk flirt around pun, xde sape pun yg akan sakit hati..aku hope akan ade sum1 yg akan muncuk in my life whereby ley wat aku setia abes n langsung xpandang org lain cm ex aku, Max wat kat aku dulu...mmg ayat die power tp aku xtau la die pakai ayat ape...hahaha....bile la agak2 nya aku akan jumpe Mr Right aku tu?? susa btol la.....haishhhh....juz pray that i wil get my Mr Right soon.....amin....;)

No comments:

Post a Comment